Blog
Strategische inzichten door (markt)onderzoek te laten doen met zoekmachinedata
Heb je er al eens bij stilgestaan dat zoekmachinedata je niet alleen helpt de juiste zoekwoorden uit te zoeken, maar dat dit ook een fantastische bron is voor marktonderzoek? De beschikbare data laat zien waar mensen naar op zoek zijn, en daaruit kun je ook afleiden waar de vraag van de markt ligt. Met een strategisch zoekwoordenonderzoek kun je antwoorden krijgen op belangrijke vragen voor jouw bedrijf. Lees hoe.
De SEO verwachting voor 2022: MUM!
Wat gaat 2022 bieden op het gebied van SEO? Google lichtte vast een tipje van de sluier op: MUM! Maar wat is MUM? Lees meer over wat we van MUM kunnen verwachten.
De belangrijkste google updates van 2021
Wat waren de belangrijkste Google updates in 2021? We hebben ze voor je op een rijtje gezet. Bekijk de belangrijkste updates van 2021!
Simpele HTML voor websiteteksten
Welke basis HTML regels moet je kennen als je je met websites bezighoudt? De basis HTML in een overzicht.
Het belang van autoriteit op de ranking van zoekwoorden
Autoriteit is al vanaf dag 1 dag Google bestond een ranking factor. Maar hoe belangrijk is het tegenwoordig nog?
De Google Page Experience update: Waar moet je op letten?
De Google Page Experience update: Wat houdt deze update in en wat kun je doen om ook na deze update ‘seo proof’ te zijn?
Google Search Console koppelen met de Yoast plugin
Hoe koppel je jouw website aan Search Console? Met de Yoast Plugin gaat dat eenvoudig. Volg de stappen in dit bericht.
Duplicate content
Wat is duplicate content en hoe kun je het herkennen? Hoe wordt het veroorzaakt en wat kun je doen om het op te lossen? Lees alles wat je in de basis moet weten over duplicate content.
SEO en het gebruik van headings
Hoe pas je headings toe op een pagina en waarom eigenlijk?
Hamburgermenuutje? Slim gebruik maken van symbolen en iconen op websites
Iconen en symbolen worden meer gebruikt op websites dan dat je nog opvalt. Hoe zet je ze het beste in? Ze zijn niet altijd zo vanzelfsprekend…